Vējstikla maiņa ir viens no svarīgākajiem automašīnas servisa elementiem. Iemeslu tam, kādēļ būtu nepieciešama vējstikla maiņa, netrūkst. Piemēram, problēma, no kuras vēlas izvairīties katrs autovadītājs – lidojoša akmens radīts bojājums, kas, laikus nenovērsts, var radīt lielas galvassāpes un izdevumus. Vējstikli tiek izgatavoti, izmantojot speciālas tehnoloģijas, kas tos padara izturīgus un aizsargā ne tikai no vēja, bet arī ārējās vides ietekmes, taču bojātam stiklam šāda veida aizsardzības funkciju būtiski samazinās. Vējstiklam nav tikai caurredzamības funkcija automašīnas uzbūvē, bet tas kalpo arī atbalstam visai auto uzbūvei, attiecīgi, neliela novirze no normas, var radīt problēmas citās automašīnas daļās.
STIKLU SERVISA VAJADZĪBA
Auto būve un uzbūve iet roku rokā ar dažādiem fizikas likumiem(vairāk informācijas skatīt te – https://www.carglass.lv/pakalpojumi/stiklu-remonts/). Tas norāda uz to, ka jebkura detaļa automašīnā tur atrodas ar nolūku un jebkura novirze no normas var likt spēkratam niķoties. Vējstikla nozīmē nav tikai atspoguļota tā nosaukumā, bet arī ir konstrukcijas un drošības elements, kas ir jākopj tik pat rūpīgi. Auto tirgus dinamika, kas nebeidz pārsteigt ar savām inovācijām, ir vislielākais stimuls speciālistiem apgūt ko jaunu un pielietot zināšanas praksē. Līdz ar to iegūtās zināšanas var pielietot praksē, teju jebkādas markas un izlaiduma gadu automašīnām.
CIK ILGI TIEK LABOTI STIKLI?
Apskatot bojājumu, servisa darbinieki varēs pateikt, kāda veida labošanas vai nomaiņas darbi ir jāveic. Lai vējstiklu plaisas būtu iespējams salabot, bojājumam ir jāatrodas noteiktā pozīcijā attiecībā pret centru un malām. Neatkarīgi no bojājuma, servisa veids tiek noteikts individuāli katrai automašīnai. Augstāk minētie bojājuma veidi ir tikai pāris, pēc kuriem vadās servisa meistari. Stikla labošana aizņem vidēji 30 minūtes, savukārt vējstikla maiņa nedaudz ilgāku laiku. Stikla labošana, viennozīmīgi, būs ekonomiskāks risinājums par stikla nomaiņu, taču, ieteikums paļauties uz mehāniķa sacīto.